Dieetti-ruokavalio naiselle kuka haluaa onnistua!

Jos painonpudotus on haaveissasi, täytyy sinun kiinnittää katseesi ruokalautasellesi. Totuus nimittäin on, että noin 70% laihduttamisesta on kiinni ruokavaliostasi. Hankalat ja monimutkaiset dieetit johtavat usein vain repsahtamiseen. Tässä siis dieetti ruokavalio naiselle, kuka haluaa vihdoin onnistua!

Moni nainen kuvittelee, että avain laihempaan vartaloon löytyy lenkkipolulta. Vaikka liikunta onkin tärkeä osa hyvinvoivaa kehoa ja sitä lisäämällä vartalosi voi löytää kauan kadoksissa olleen kiinteyden, ei paino putoa jos ruokavalioon ei kiinnitä huomiota. Treenaajan ruokavalio naiselle voi itse asiassa auttaa jaksamaan kuntosalilla ja nopeuttaa liikunnan lisäämisen vaikutusta kehossasi.

Jos kysytään mikä se oikea dieetti ruokavalio naiselle sitten on, moni kuvittelee, että vastaus on syödä vain parsakaalia ja kanaa. Vaikka nämä ruoka-ainekset ovatkin hyviä lisätä lautaselle, ei onnistuneen dieetin tarvitse olla yksipuolinen.

Acai Berry
Acai Berry
Kokeile 3,9€ hintaan
Tilaajalahja: Kehonkoostumusmittari!
Tilaa täältä
SinetrolPlus
SinetrolPlus
Kokeile 6,9€ hintaan
Vuoden 2018 rasvanpolttaja!
Tilaa täältä
Vadelmaketoni
Vadelmaketoni
Kokeile 4,9€ hintaan
Voita matka Prahaan!
Tilaa täältä
Green Coffee
Green Coffee
Kokeile 1€ hintaan
Tilaajalahja: Aktiivisuusmittari!
Tilaa täältä
UltraBurn
UltraBurn
Kokeile 6,9€ hintaan
100% luonnollinen tuote!
Tilaa täältä

Helppo ja tehokas dieetti ruokavalio naiselle sisältää näitä ruoka-aineita

Laihduttajan ruokavalio naiselle ei ole mitään rakettitiedettä. Maailma on toki pullollaan lihottavia valintoja, mutta lautaselleen voi kasata myös paljon ruoka-aineita, joiden avulla voi laihtua nopeasti ja tehokkaasti.

Tässä listaa ruoka-aineista jotka takaavat hyvän dieetti ruokavalion naisille.

Proteiini (noin 29% päivittäisestä ravinnosta)

On tärkeä saada proteiinia tarpeeksi, jotta laihduttaminen ei ala polttamaan elintärkeitä lihaksia. Proteiinia tulee saada noin 0.8 – 1 grammaa jokaista painokiloa kohden. Eli jos painat 70kg, niin proteiinia tulisi saada 56g – 70g / päivä.

Hyviä ja terveellisiä proteiinin lähteitä ovat muun muassa:

  • Kana
  • Kala, eritoten lohi ja makrillit niiden terveellisten rasvojen ansiosta
  • Liha
  • Erilaiset pavut
  • Linssit
  • Kananmunat
  • Proteiinijauhe

Proteiinin saantia on myös hyvä tehostaa erilaisten proteiinijauheiden avulla.

Hiilihydraatit (noin 42% päivittäisestä ravinnosta)

Hiilihydraatteja ei tarvitse vältellä, kunhan panostat kuidun saantiin ja sokerien vähyyteen. Hiilihydraateista sinun kannattaa aina valita täysjyvätuotteet. Esimerkiksi tumma riisi ja kokojyväpasta ovat parempi vaihtoehto vaikkapa perunalle.

Hiilihydraattien tulisi tulla myös kasviksia syömällä. Salaatit, kurkut, parsa- ja kukkakaalit, palkokasvit, porkkanat ja tomaatit ovat hyviä hiilihydraatteja, sillä ne sisältävät paljon kuitua. Myös siemenet ovat hyvä valinta niiden kuitupitoisuuden vuoksi.

Rasvat (noin 29% päivittäisestä ravinnosta)

Dieetti ruokavalio naiselle ei saa missään nimessä olla rasvaton. Hyvät rasvat auttavat kehoasi polttamaan rasvaa, sillä ne takaavat riittävän energiansaannin. Ota siis käyttöön hyvät rasvat kuten:

  • Oliiviöljy
  • Kookosöljy
  • Pähkinät ja siemenet
  • Avokado

Laihduttajan ruokavalio viikoksi on taatusti monipuolinen kun yhdistelet erilaisia ruoka-aineita näistä ruokaryhmistä.

Kunnollinen ruokavalio-ohjelma naisille koostuu myös näistä vinkeistä

Yllä oleva dieetti ruokavalio naiselle auttaa kehoasi tehostamaan rasvanpolttoa, takaamaan riittävän energiansaannin sekä helpottamaan mielitekoja. Laihduttaminen lähtee usein juuri siitä, että ymmärrät mitä sinun tulisi syödä ja mitä ruoka-aineita, joko auttavat tai vaikeuttavat laihtumistasi.

On kuitenkin myös muita tärkeitä vinkkejä, jotka on hyvä miettiä kun aloitat painonpudotuksen.

Oikeiden ruokavalintojen lisäksi sinun tulee myös:

  • Syödä säännöllisin väliajoin, noin neljän tunnin välein.
  • Juoda tarpeeksi vettä. Vettä tulisi juoda päivässä 2,5 – 4L.
  • Vältellä einestuotteita, sillä ne sisältävät yleensä aina piilosokeria ja runsaasti suolaa.
  • Suunnitella päivän ruokailu etukäteen, jotta vältät huonoja valintoja.
  • Mitata ja punnita ruoka, ainakin ensimmäisten viikkojen ajan, jotta tiedät kuinka paljon sinun todella tulee syödä.
  • Pitää helppo ja nopea välipala käden ulottuvilla, jotta et retkahda epäterveelliseen pikaruokaan tai välipalaan. Esimerkiksi pähkinät ja laihdutuslisät voivat auttaa.

SinetrolPlus

Näiden vinkkien avulla syntyy dieetti ruokavalio naiselle, joka todellakin toimii. Panosta siis itseesi parantamalla ruokatottumuksiasi ja laita kilot karisemaan!

Jaa tämä artikkeli:

Parhaat tuotteet ja paikat mistä ostaa testosteronia

Parhaat tuotteet ja paikat mistä ostaa testosteronia

Testosteroni mielletään usein machoilu -hormoniksi. Mutta miesten ja myös naisten on tärkeä säilyttää testosteronitasapaino, sillä se on tärkeää kehon hyvinvoinnille.
Kaljuuntuminen ohimoilta: Tunnista ja hoida ongelma nopeasti

Kaljuuntuminen ohimoilta: Tunnista ja hoida ongelma nopeasti

Kaljuuntuminen ohimoilta voi tuntua ikävältä yllätykseltä peiliin katsottaessa. Kun ohimoiden hiukset alkavat ohentua tai hälvetä, voi moni mieltää sen olevan
Dieetti-ruokavalio naiselle kuka haluaa onnistua!

Dieetti-ruokavalio naiselle kuka haluaa onnistua!

Jos painonpudotus on haaveissasi, täytyy sinun kiinnittää katseesi ruokalautasellesi. Totuus nimittäin on, että noin 70% laihduttamisesta on kiinni ruokavaliostasi. Hankalat

Vastaa