Näillä vinkeillä onnistuu kiinteä vatsa kahdessa viikossa

Kiinteä vatsa kahdessa viikossa voi kuulostaa mahdottomalta, mutta sitä se ei suinkaan ole. Kaikki riippuu hieman lähtökohdistasi ja siitä, oletko valmis elämäntapamuutosten tekoon!

Pienilläkin muutoksilla on mahdollista saada vatsa pienemmäksi kahdessa viikossa. Ihminen voi pudottaa turvallisesti useammankin kilon 14 päivän aikana – suurin osa alun painonpudotuksesta on yleensä kehoon kertynyttä nestettä. Se kuinka litteän vatsan voit saada kahdessa viikossa riippuu yleensä hieman lähtötasosta.

Jos ylipainoa on kertynyt useita kiloja, ei litteä vatsa kahdessa viikossa ole mahdollinen. Mutta mikäli kyseessä on turvotusta ja tavoitteena kiinteytys, onnistuu litteä vatsa taatusti. Ja olipa lähtökohtasi mikä vain, terveelliset elintavat ja painonpudotus ovat aina hyödyksi!

Suositut laihdutustuotteet
(Artikkeli jatkuu tarjousten jälkeen…)
Metaburn
  • MetaBurn
    MetaBurn on luonnollinen ravintolisä, joka on suunniteltu tehostamaan painonpudotusta. Sisältää wakame-uutetta, vihreää teetä, B-vitamiineja sekä muita tutkitusti tehokkaita ainesosia.
    Lunasta kampanjatarjous! KATSO ERIKOISTARJOUS- SUOSITELTU!
Ultra Burn
  • UltraBurn
    Ota ensimmäinen askel kohti unelmavartaloasi. Mullistava ja luonnollinen laihdutustuote.
    Katso tuotteen tiedot!
Aktiivi T5 Plus + Vadelmaketoni
  • WeightWorld.fi
    Laaja valikoima eri laihdutustuotteita. Ota näistä apua painonpudotukseesi.
    Katso kaupan valikoima!

Kiinteä vatsa kahdessa viikossa – kaksi keinoa tuloksiin

Kiinteä vatsa kahdessa viikossa onnistuu oikeastaan kahden eri keinon avulla. Sinä voit nähdä muutoksia muutamassa viikossa, kun muutat ruokatapojasi ja lisäät oikeanlaista liikuntaa päiviisi.

Muutokset ruokavaliossa

Ruokatapamuutokset ovat usein tehokkain keino, kun tavoitteena on litteämpi ja kiinteämpi vatsa. On mahdollista saada vatsa pienemmäksi viikossa vain jättämällä ruokavaliosta tietyt pöhötystä ja turvotusta aiheuttavat ruuat pois.

Jotkin ruuat nimittäin aiheuttavat enemmän kaasujen muodostumista vatsassa, mikä lisää vatsan turvotusta. Litteän vatsan tavoittelijoiden tulisi välttää seuraavien ruoka-aineiden syöntiä:

  • Sipuli ja muut sipulikasvit
  • Pavut
  • Parsakaali
  • Aprikoosi ja rusinat
Coffee Zero

Sen lisäksi myös hiilihydraattien syöntiä vähentämällä voidaan saavuttaa kiinteä vatsa kahdessa viikossa. Vähennä lautaselta pasta, perunat, riisi ja vehnä. Tämä vähentää vatsan alueen turvotusta ja poistaa kehoon kertynyttä nestettä tehokkaasti.

Kaloreiden määrää ei pidä tiputtaa mahdottomasti, sillä keho tarvitsee energiaa rasvanpolttoon. Kiinteä vatsa tarvitsee myös lihasmassaa, jota ei voi pitää yllä ilman sopivaa kalorimäärää. Hyvä vaihtoehto on kokeilla laihdutuslisiä, jotka auttavat sinua saamaan tarvittavan määrän hivenaineita ja vitamiineja ilman, että nautit liikaa kaloreita. Nämä myös tehostavat aineenvaihduntaasi, jolloin nesteet lähtevät liikkeelle nopeammin. Laihdutuslisiä ei suositella syötäväksi moneksi kuukaudeksi, vaan ne ovat tarkoitettu juuri tällaiseen lyhyempiaikaiseen rasvanpolttoon.

Muutokset liikunnassa

Toinen tehokas tapa saavuttaa litteä vatsa kahdessa viikossa on liikunnan lisääminen. Mikäli liikut jo muutenkin paljon, on olemassa tiettyjä lihassarjoja ja harjoitteita, jotka tehostavat juuri vatsan alueen lihaksistoa ja rasvan palamista.

Liikunta auttaa kiihdyttämään aineenvaihduntaa ja se on todella tehokas juuri turvotuksen ja ummetuksen ehkäisemiseksi. Päivässä olisi hyvä saada ainakin 30 minuuttia tehokasta liikuntaa. Tämän ei tarvitse olla täyttä hikirääkkiä – pulssin nostattava ja hien pintaan saava liikunta riittää kyllä.

Hyviä liikuntamuotoja, varsinkin vatsan alueen lihaksiston kannalta, ovat:

  • Pyöräily
  • Potkunyrkkeily
  • Reipas kävely
  • Uinti

MetaBurn
Sen lisäksi joka päivä kannattaa tehdä kotona vähintään kahdenkymmenen toiston sarja kyykkyjä, vatsavetoja ja punnerruksia. Voit tehdä liikkeet kymmenen sarjoissa, leväten vetojen välillä aina minuutin. Näitä voi tehdä päivittäin ja ne tehostavat hyvin kropan aineenvaihduntaa, kun saat kehon liikkeelle.

Älä unohda nesteytystä

Yllä olevat keinot ovat ne kaiken tehokkaimmat ja turvallisimmat keinot saada kiinteä vatsa kahdessa viikossa. Näiden lisäksi on hyvä muistaa nesteytyksen tärkeys. Turvotus johtuu usein nimittäin nestehukasta, vatsan alueen kehon varastoidessa nesteitä kun vettä ei juo tarpeeksi.

Vettä tulisi juoda noin 2-3 litraa päivässä. Määrä vaihtelee hieman ja oikean määrän arviointiin voi ottaa avuksi oman virtsansa värin. Mikäli se on sitruunankeltaista, saat tarpeeksi nesteitä. Vaaleampaa ja saatat juoda liikaa, kun taas tumma virtsa on usein merkki nestevajeesta.

Kiinteä vatsa kahdessa viikossa onnistuu kunhan vain noudatat näitä ohjeita. Muista myös, että ihmeitä on turha odottaa, mutta tuloksia syntyy varmasti, jos olet valmis tekemään niiden eteen töitä!

Oslo Skin Lab
Oslo Skin Lab